Wiltec Online: Service op maat!
Service op maat, wanneer het u uitkomt!
Wiltec Online is het servicesysteem van Wiltec, waarmee u behalve de standaard collectie, ook alle persoonsgebonden kleding en PBM kunt beheren en bestellen. Met één druk op de knop heeft u zicht op de meest actuele verbruiksoverzichten per medewerker. Ook kunnen u en uw medewerkers eenvoudig bestellingen plaatsen voor een snelle levering. Persoons- en maatgegevens worden hierbij opgeslagen, zodat u bij de volgende bestelling niets opnieuw hoeft op te meten. De Arbo-administratie en logistieke verwerking van uw administratie is hierdoor eenvoudig en efficiënt. Wiltec Online werkt snel, gemakkelijk en effectief; en is beschikbaar voor elke organisatie die kiest voor Wiltec. Uiteraard kunnen wij dit pakket ook uitvoeren in uw huisstijl en is het in meerdere talen beschikbaar.
Beheren:
- alle collecties beheren per vestiging, locatie, afdeling en persoon
- maat- en modelgegevens per persoon vastleggen
- budgetten toekennen en beheren per vestiging, locatie, afdeling en medewerker
- volledige ARBO- en kledinguitgifte-administratie beheren
Bestellen:
- bestellingen plaatsen voor al uw vestigingen, locaties, afdelingen en medewerkers
- uw medewerkers zelf laten bestellen op basis van toegekende pakketten en budgetten
- de status in beeld van al uw lopende bestellingen en bestelhistorie
Organiseren:
- gedetailleerde product- en prijsinformatie zoeken in het assortiment
- per persoon verpak- en verzendservice, voor efficiënte logistieke organisatie
- regelen van maataanpassingen en omruilingen
- pas- en aanmeetsessies inplannen voor o.a. kleding, schoenen, gehoorbescherming en veiligheidsbrillen op sterkte
- inplannen onderhoud, reparatie, keuring en certificering van al uw PBM
Rapporteren:
- altijd online 100% zicht op uw administratie
- rapportage downloaden met alle voorgaand genoemde informatie
- indien gewenst kan het systeem gekoppeld worden aan uw ERP systeem