WILTEC.nl | De juiste tools voor jouw klus, mét goed advies & snelle levering
WILTEC.nl | De juiste tools voor jouw klus, mét goed advies & snelle levering
Klantenservice medewerker

Veelgestelde vragen

Op deze pagina hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Geeft onderstaande informatie nog geen bevredigend antwoord? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Klantenservice

Bestellen

Onder de knop ‘bestelling’ vindt u een overzicht van al uw bestellingen bij Wiltec. Log hiervoor wel eerst in.

Inloggen bij Mijn Wiltec
Dat is zeker mogelijk! Ga naar ‘bestelling’ en klik op de bestelling die u opnieuw wilt plaatsen. Klik vervolgens op de knop 'bestelling in winkelwagen plaatsen'. In uw winkelwagen kunt u vervolgens wijzigingen maken of de volledige bestelling herbestellen.
Onder de knop ‘bestelling’ vindt u een overzicht van al uw bestellingen bij Wiltec. Log hiervoor wel eerst in. Nog niet afgeronde bestellingen vindt u nog niet terug in dit overzicht. Producten op uw wensenlijst zijn terug te vinden onder ‘wensenlijst’. 

Inloggen bij Mijn Wiltec

In uw persoonlijke Mijn Wiltec-omgeving kunt u altijd het afleveradres wijzigen. Heeft u nog geen account? Maak dan eenvoudig een account aan.

Maak een account aan

Factuuradres wijzigen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. 

Naar de klantenservice

Het wijzigen of annuleren van een bestelling is lastig maar niet onmogelijk. Als annulering absoluut noodzakelijk is vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Onze medewerkers zetten vervolgens alles op alles om u verder te helpen. 

Gezien wij proberen een bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen, heeft dit tot gevolg dat zoveel mogelijk processen automatisch verlopen. Uitzonderingen zijn daardoor lastig te maken.

Verzending en levering

Allereerst is het natuurlijk vervelend dat uw persoonlijke prijzen niet correct staan weergegeven. Wij zoeken graag snel naar de oplossing. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. 

Naar de klantenservice

Controleer de inhoud van uw pakket op basis van de orderbevestiging. De ontbrekende artikelen sturen wij zo snel mogelijk, kosteloos toe. Indien er artikelen ontbreken die wel op het afleveringsbewijs staan, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Naar de klantenservice
Het factuuradres en afleveradres hoeven niet hetzelfde te zijn. Tijdens het bestelproces heeft u de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren.
Uw bestelling wordt direct verwerkt en zo snel mogelijk verzonden. Via uw Mijn Wiltec-account kunt u de geplaatste bestelling en leverstatus eenvoudig volgen.

Naar Mijn Wiltec

Betaling

U kunt op verschillende manieren uw bestelling betalen. Kijk voor meer informatie op onze informatiepagina bestellen & betalen.

Naar bestellen & betalen

Factureren

Een fout op de factuur is natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice zodat we dit snel kunnen oplossen.

Naar de klantenservice
Deze mogelijkheid is er. Hiervoor heeft u een Mijn Wiltec-account nodig en moeten uw bedrijfsgegevens compleet ingevuld zijn. Registreer eenvoudig uw account online. Zorg dat u uw VAT/btw-nummer en KvK-nummer bij de hand heeft.

Naar accountregistratie

Retourneren

Benieuwd hoe u een item kunt retourneren of ruilen? Vind het gehele retourproces eenvoudig terug op onze ruilen & retourneren informatiepagina. 

Naar de ruilen & retourneren informatiepagina
Retourneer uw goederen onbeschadigd en ongebruikt in de originele verpakking
Versleten, vuile of gedragen goederen, geopende verpakkingen van technische artikelengeopende PBM, beschadigde en speciale producties (zoals bewerkte of gepersonaliseerde goederen) zijn uitgesloten van retour.
Binnen 30 dagen kunt u de bij Wiltec bestelde goederen retourneren.
U kunt het verkeerd geleverde item omruilen. Neem hiervoor wel even contact op met onze klantenservice of bekijk de ruil- en retourmogelijkheden. 

Naar de klantenservice of bekijk de ruil- en retourmogelijkhden
Binnen 30 dagen kunt u de bestelde goederen ruilen of retourneren. Neem hiervoor wel even contact op met onze klantenservice of bekijk de informatie betreffende ruil- en retourmogelijkheden. 

Naar de klantenservice of bekijk de ruil- en retourmogelijkhden

Contact

Voor vragen over uw bestelling kunt u van maandag tot vrijdag tussen 07.30 en 17.00 uur contact opnemen via +31(0) 413 24 44 44 of sales@wiltec.nl

Naar de klantenservice

Nieuwsbrief

Uitschrijven

Schrijf uzelf eenvoudig uit op onze mails door onderaan de mail die u van ons heeft ontvangen, op de knop ‘uitschrijven’ te klikken. Mails met een transactionele inhoud, zoals facturen en orderbevestigingen, zijn noodzakelijk voor de uitvoer van de bestellingen zult u te allen tijde ontvangen. Hier kunt u zich niet voor uitschrijven.

Mijn gegevens

Zoals vastgelegd in onze privacyverklaring zijn uw inloggegevens beveiligd en zal Wiltec deze nooit voor enig ander doel gebruiken. 

Naar de privacyverklaring
In het geval dat u uw wachtwoord bent vergeten of deze wilt wijzigen, kunt u dit eenvoudig bij het inlogvenster resetten. Klik hiervoor op de link 'wachtwoord vergeten' en vul het e-mailadres in waarmee u staat geregistreerd. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail waarmee u het wachtwoord kunt resetten. Let op: check altijd de SPAM-map als het ontvangen te lang duurt.  

Reset uw wachtwoord

In uw account kunt u eveneens op elk gewenst moment het wachtwoord veranderen bij ‘wachtwoord’. Hiervoor moet u eerst inloggen.  

Wijzig uw e-mailadres eenvoudig op de profielpagina. Om deze aanpassing te kunnen maken moet u eerst inloggen.

Naar de inlogpagina
Controleer altijd of u uw e-mailadres of wachtwoord correct heeft ingevoerd. Wachtwoord vergeten? Geen probleem, klik dan op 'wachtwoord vergeten' en vul uw e-mailadres in. U ontvangt vanuit ons een e-mail met een nieuw wachtwoord.  

Reset hier uw wachtwoord
Een account aanmaken is heel eenvoudig. Dit doet u door op onderstaande groene knop te klikken en gegevens achter te laten. Bent u al klant bij Wiltec, maar bestelt u nog niet via de webshop? Dan hebben wij even de tijd nodig om uw account op te tuigen. Wij zorgen er zo spoedig mogelijk voor dat uw hele bestelgeschiedenis (inclusief facturen) wordt ingeladen, dat uw persoonlijke bestellijst (indien aanwezig) beschikbaar wordt én dat uw klantspecifieke prijzen zichtbaar zijn. Ondertussen kunt u gewoon doorgaan met bestellen. De eventuele prijsverschillen bij het bestellen worden zo spoedig mogelijk gecrediteerd. 


Gegevensbescherming

U vindt meer informatie over het Wiltec privacybeleid bij ons 'privacy-en cookiebeleid'.

Naar privacy- en cookiebeleid
Uitschrijven 

Schrijf uzelf eenvoudig uit op onze mails door onderaan de mail die u van ons heeft ontvangen, op de knop ‘uitschrijven’ te klikken. Mails met een transactionele inhoud, zoals facturen en orderbevestigingen, zijn noodzakelijk voor de uitvoer van de bestellingen zult u te allen tijde ontvangen. Hier kunt u zich niet voor uitschrijven.