Top
 
Contact

Tips en downloads

Digitaliseren: trend of efficiënt?

De juiste uitstraling binnen uw organisatie komt van binnenuit. Uw backoffice is daarin een erg belangrijk onderdeel en moet vlekkeloos op orde zijn. Dit alles met als doel uw klanten zo optimaal en efficiënt mogelijk van dienst te kunnen zijn. Sommige, op het oog, kleine dingen hebben grote invloeden. Zo ook uw documentenstroom. Inkomende post, pakbonnen en andere belangrijke documenten welke gemakkelijk op te vragen moeten zijn. Wie kent dit probleem niet…: u zoekt een document welke u heeft ingescand, maar waar is deze ook alweer opgeborgen? En ook de papieren versie zit ergens in een map… dat wordt zoeken! Dit zoeken is verleden tijd met de nieuwe mogelijkheden op het gebied van digitaliseren. Delo helpt u hier graag en deskundig bij! Ga samen met ons mee met de tijd!

Waarom digitaliseren
Steeds vaker komt de term digitaliseren om de hoek, vaak in combinatie met automatiseren en voornamelijk bij grote organisaties. Dit terwijl digitaliseren interessant is voor bedrijven van alle formaten en in alle branches. Waarom digitaliseren en wat houdt dit nu precies in?

  • Sla 4 stappen over tijdens archiveren en bespaar hiermee tijd én geld.
  • Uw document komt foutloos op de juiste plek in uw systeem.
  • Directe toegang tot al uw documenten zonder te hoeven zoeken.
  • Bespaar overige kantoorkosten door digitaal te werken.

De meeste bedrijven scannen documenten meer en meer in, om deze vervolgens digitaal op te slaan. Heel verstandig, echter is dit pas stap 1. Wanneer ook de vervolgstappen worden genomen komt de tijd- en kostenbesparing pas echt in zicht! Documentensystemen kunnen documenten op basis van logo-, naam- en adresherkenning direct in de juiste mappen archiveren zodat ze altijd terug te vinden zijn. Dit is maar een klein voorbeeldje van de vele mogelijkheden die digitaliseren met zich meebrengt.

Bedrijfsproces en documentenstroom optimaliseren
Wiltec biedt voor veel Document Informatie Systemen, Enterprise Recource Planning en Customer Relation Management applicaties standaard oplossingen, welke snel en eenvoudig kunnen worden geïmplementeerd binnen uw bestaande bedrijfsproces en –omgeving. Daarnaast is voor elk bedrijf een compleet digitaliseringpakket op maat te realiseren. Hierdoor kunt u aanzienlijke besparingen in tijd en geld behalen en daarmee efficiënter te werk gaan. Digitaliseren is dus zeker geen veelbesproken trend, maar wel degelijk een optimalisering voor uw huidige bedrijfsprocessen en documentenstromen.

Standaardoplossingen ‘scannen naar’
Voor veel applicaties zijn, zoals hierboven genoemd, standaard pakketten ontwikkeld. Hieronder geven we uitleg over de meest voorkomende. Indien uw eigen applicatie hier niet tussen staat en u toch graag de mogelijkheden wilt inventariseren, neem dan gerust contact met ons op. We laten u graag zien op welke manier u efficiënter kunt werken op het gebied van documentstromen!

exact logo

Met de “Scannen naar Exact Globe” oplossing scant u uw documenten direct en eenvoudig vanaf uw multifunctional naar Exact Globe.

Door op het display van de multifunctional of in de desktop client informatie over het document in te geven, wordt het document als (doorzoekbaar) PDF bestand direct aan het betreffende boekstuk onder de debiteur, crediteur, account, contact of medewerker geplaatst. Hierna is het document direct voor het gehele bedrijf beschikbaar.

sharepoint logo

Met de “Scannen naar MS Sharepoint” oplossing scant uw documenten direct en eenvoudig vanaf uw multifunctional naar MS Sharepoint.

Door op het display van de multifunctional of in de desktop client informatie over het document in te geven, wordt het document als doorzoekbaar PDF bestand direct in MS Sharepoint beschikbaar voor het gehele bedrijf.

Afas logo

Met de “Scannen naar AFAS Profit” oplossing beschikt u over een efficiënte oplossing om uw documenten te scannen naar AFAS Profit.

Met deze oplossing kunnen gebruikers documenten van elektronische of papieren oorsprong in hun AFAS Profit toevoegen en zijn deze direct beschikbaar voor de gehele organisatie.

unit 4

Met de scannen naar UNIT4 DocumentManager-oplossing scant u uw documenten direct en eenvoudig vanaf uw multifunctional naar UNIT4 DocumentManager en de hiervan gebruikmakende UNIT4 Business Suite en Financial Suite.

Door op het display van de multifunctional of in de desktop client informatie over het document in te geven, wordt het document als doorzoekbaar PDF bestand direct aan de UNIT4 DocumentManager overgedragen waarna het beschikbaar is voor de gehele onderneming.

Advies op maat!
Vraag nu vrijblijvend advies op maat bij onze specialisten! Bel 0412 – 24 44 44 of mail naar sales@wiltec.nl.

Download de whitepaper: Digitaliseren: trend of efficiënt? 

 

Direct contact

WHATSAPP

Stel uw vraag via WhatsApp!
Tel. 06 54 24 64 16.

Chat
Start met chatten
>
Sluiten Sluiten

Aanhef *

Voornaam *

Achternaam *

Bedrijf *

Functie *

Telefoon *

E-mail *

Opmerking

Ik heb het Privacy- en Cookiebeleid gelezen en ga hiermee akkoord.

x

Chat met een specialist!

Online
Vul hieronder uw naam in en start de chat
Momenteel is er geen medewerker beschikbaar. We zijn er voor u tussen 7.30 - 21.00 uur. U kunt altijd mailen naar info@wiltec.nl.
E-mail conversatie naar: