Op deze pagina vindt u meer informatie over het bezorgen en afhalen van bestellingen, levertijden en orderkosten.
Naar de klantenserviceBij voorradige artikelen geldt vóór 17.00 uur besteld, dezelfde (werk)dag verzonden. De voorraadstatus van een product vindt u op de productpagina. Bij producten die niet op voorraad zijn, vermelden wij de levertijdindicatie. Wordt deze indicatie niet getoond of is deze levertijd té lang voor u? Neem dan contact op met onze klantenservice. In nagenoeg alle gevallen hebben wij een passend alternatief op voorraad.
Wij bezorgen met onze logistieke partner GLS en leveren op iedere gewenste locatie. In de regio Uden/Veghel bezorgen wij zo veel mogelijk met de bakfiets via Groenbezorgen. Op deze manier maakt Wiltec de vervoersstromen in de regio duurzamer. Wiltec verstuurt per dag minimaal 20 pakketten op deze milieuvriendelijke en sportieve manier.
Bij bestellingen met een waarde van meer dan €275,- rekenen we geen orderkosten. Onder de €275.- brengen wij €21,- orderkosten in rekening.
Wanneer de bestelling wordt verzonden, ontvangt u een track & trace bericht van ons. Hiermee houden wij u op de hoogte van de status van uw bestelling. Deze bezorgstatus is ook te volgen via uw Mijn Wiltec-account.
Het kan zijn dat uw bestelling nog onderweg is, dit kunt u checken in uw Mijn Wiltec-account. Mogelijk is uw bezorgmoment gewijzigd. Controleer ook uw brievenbus. Het kan zijn dat er een niet-thuis-bericht is achtergelaten. Uiteraard kijken onze medewerkers graag met u mee naar de status van uw bestelling. Neem daarvoor direct contact met ons op via sales@wiltec.nl of +31 (0)413 - 24 44 44.
U kunt uw bestelling ook afhalen bij onze vestiging op de Industrielaan 24 te Uden.
Onze winkel is van maandag tot en met vrijdag geopend tussen 08.00 en 17.30 uur.
Terug naar boven