Op deze pagina hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Geeft onderstaande informatie nog geen bevredigend antwoord? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
KlantenserviceDe link om uw wachtwoord in te stellen is in verband met de veiligheid maar een beperkte tijd te gebruiken. Na verloop van tijd is deze link dus niet meer te gebruiken.
Onze specialisten staan klaar om u zo snel mogelijk te voorzien van een nieuwe link via sales@wiltec.nl of +31 (0)413 - 24 44 44.
In uw persoonlijke Mijn Wiltec-omgeving kunt u altijd het afleveradres wijzigen. Heeft u nog geen account? Maak dan eenvoudig een account aan.
Maak een account aan
Factuuradres wijzigen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Naar de klantenservice
Allereerst is het natuurlijk vervelend dat uw persoonlijke prijzen niet correct staan weergegeven. Wij zoeken graag snel naar de oplossing. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Naar de klantenservice